Thuisadministratie

Na overlijden van uw partner komt de gehele zorg van de thuisaministratie op uw schouders. U bent dit misschien helemaal niet gewend omdat uw overleden partner hier altijd zorg voor droeg.
Nabestaandenzorg Delft kan u hier ondersteuning in bieden.

Lees verder voor meer informatie.

Nabestaandenzorg-Delft Na overlijden 5 Hulp bij thuisadministratie

Geen zorgen over de administratie na overlijden van uw partner

In elk gezin is er een taakverdeling, de één houdt zich bezig met de dagelijks planning en de ander voert de administratieve taken uit. Na overlijden van een partner komt er veel op u af. Wellicht bent u niet gewend om zelf de thuisadministratie te doen omdat uw partner dat altijd deed. De papieren kunnen echter niet blijven liggen. Het gaat om allerlei dagelijkse dingen. Denk aan:

  • van het aanvragen van een nieuwe bankpas,
  • het verhogen van de daglimiet bij de bank voor een dure aankoop,
  • het verkopen van de auto tot het afsluiten van een nieuw telefoon- of energie abonnement,
  • het indienen van declaraties bij de verzekeraar.
  • of bijvoorbeeld een WMO aanvraag voor een vergoeding voor vervoer of thuishulp.
  • het goed regelen van de belastingzaken

Wanneer u hier hulp bij nodig heeft, dan kan Nabestaandenzorg-Delft ondersteuning bieden bij de administratie en bij het doen van aanvragen.

Nabestaandenzorg-Delft is betrouwbaar en dienstbaar. Neem contact met mij op voor een vrijblijvende kennismaking.

 

“Ik ben blij dat Yvonne mij elke maand helpt met mijn administratie. Dit is een hele zorg minder.”

 

Uw betrouwbare hulp bij administratie en financiën

Met welke zaken kan ik u bijvoorbeeld helpen?

• Uitzoeken, opschonen en bijhouden van de administratie;
• Invullen van formulieren;
• Aanvragen van voorzieningen bij uw gemeente, of toeslagen bij de Belastingdienst;
• Betalen van rekeningen;
• Bellen met instanties;
• Belastingaangiften.

Plan direct een gratis kennismakingsgesprek

30 minuten, telefonisch of online.

Neem vrijblijvend contact op

Bel mij op: 06 -15 35 51 08

Mail mij op: info@nabestaandenzorg-delft.nl

Of stuur mij een bericht via het contactformulier.

Altijd antwoord binnen één werkdag.

Stuur een bericht

N

Betrouwbaar

N

Erkend gecertificeerd

N

Persoonlijk contact

N

Laagdrempelig

N

Deskundig

Contact

Yvonne Sanli
06 -15 35 51 08
info@nabestaandenzorg-delft.nl

KvK inschrijfnummer: 71598413

Nabestaandenzorg-Delft helpt je bij:

  • Het ordenen en bijhouden van jpuw administratie
  • Het openen en/of opbergen van de post
  • Het invullen van formulieren
  • Het aanvragen van voorzieningen bij jouw gemeente, of toeslagen bij de Belastingdienst
  • Het betalen van rekeningen
  • Belastingaangiften
  • Het onderhouden van contacten met instanties.