U staat er niet alleen voor 06 -15 35 51 08 info@nabestaandenzorg-delft.nl

Seniorenadministratie

Tegenwoordig kunnen steeds meer zaken alleen digitaal geregeld worden. Bankieren gaat online en voor de meeste overheidszaken is een DigiD nodig. Persoonlijk langsgaan bij een instantie is bijna niet meer mogelijk.  De overheid wil graag dat mensen zo lang mogelijk zelfstandig blijven, maar veel senioren raken de weg kwijt in het oerwoud van formulieren, wachtwoorden en digitale rompslomp.  Ik begeleid senioren met de maandelijkse administratie, het invullen van formulieren of fungeer als contactpersoon voor instanties.

Uw administratie bij u thuis geregeld

We leven in een tijdperk waarin steeds meer zaken digitaal gaan. Het declareren van zorgkosten moet via een formulier op de website van de zorgverzekeraar. Toeslagen moeten met DigiD worden aangevraagd. Zo zijn er talloze zaken die alleen nog maar digitaal geregeld kunnen worden. Veel senioren vinden het lastig om in dit snelle digitale tijdperk mee te komen. De vaardigheden om de eigen administratie te regelen ontbreekt, of de partner die zich hier altijd mee bezig hield komt te overlijden.
Als er geen kinderen, kleinkinderen of anderen in de naaste omgeving zijn die kunnen helpen, ook dan kan ik uitkomst bieden. Ik bezoek u maandelijks om samen de post en uw administratie door te lopen om te kijken welke zaken aandacht nodig hebben. Uw gegevens zijn in vertrouwde handen.

 

Persoonlijk en vertrouwd

Nabestaandenzorg-Deft helpt senioren om de administratie inzichtelijk te maken, te ordenen of af te handelen. De begeleiding en ondersteuning verloopt op een betrouwbare en persoonlijke manier, in uw eigen vertrouwde omgeving.

Wilt u hulp bij het vastleggen van uw wensen met betrekking tot uw uitvaart en nalatenschap? Lees verder op de pagina over het Levenstestament. Wilt u ondersteuning bij het afwikkelen van een nalatenschap? Lees verder op de pagina Nabestaandenzorg.

 

 

“Ik ben blij dat Yvonne mij elke maand helpt met mijn administratie. Dit is een hele zorg minder.”

 

Uw administratie bij u thuis geregeld

We leven in een tijdperk waarin steeds meer zaken digitaal gaan. Het declareren van zorgkosten moet via een formulier op de website van de zorgverzekeraar. Toeslagen moeten met DigiD worden aangevraagd. Zo zijn er talloze zaken die alleen nog maar digitaal geregeld kunnen worden. Veel senioren vinden het lastig om in dit snelle digitale tijdperk mee te komen. De vaardigheden om de eigen administratie te regelen ontbreekt, of de partner die zich hier altijd mee bezig hield komt te overlijden. 
Als er geen kinderen, kleinkinderen of anderen in de naaste omgeving zijn die kunnen helpen, ook dan kan ik uitkomst bieden. Ik bezoek u maandelijks om samen de post en uw administratie door te lopen om te kijken welke zaken aandacht nodig hebben. Uw gegevens zijn in vertrouwde handen.  

 

Persoonlijk en vertrouwd

Nabestaandenzorg-Deft helpt senioren om de administratie inzichtelijk te maken, te ordenen of af te handelen. De begeleiding en ondersteuning verloopt op een betrouwbare en persoonlijke manier, in uw eigen vertrouwde omgeving.

Wilt u hulp bij het vastleggen van uw wensen met betrekking tot uw uitvaart en nalatenschap? Lees verder op de pagina over het Levenstestament. Wilt u ondersteuning bij het afwikkelen van een nalatenschap? Lees verder op de pagina Nabestaandenzorg.

 

Uw gegevens in vertrouwde handen

We leven in een tijdperk waarin steeds meer zaken digitaal gaan. Het declareren van zorgkosten moet via een formulier op de website van de zorgverzekeraar. Toeslagen moeten met DigiD worden aangevraagd. Zo zijn er talloze zaken die alleen nog maar digitaal geregeld kunnen worden. Veel senioren vinden het lastig om in dit snelle digitale tijdperk mee te komen. De vaardigheden om de eigen administratie te regelen ontbreekt, of de partner die zich hier altijd mee bezig hield komt te overlijden.
Als er geen kinderen, kleinkinderen of anderen in de naaste omgeving zijn die kunnen helpen, ook dan kan ik uitkomst bieden. Ik bezoek u maandelijks om samen de post en uw administratie door te lopen om te kijken welke zaken aandacht nodig hebben. Uw gegevens zijn in vertrouwde handen.

 

Bij welke zaken kan ik u ondersteunen?

• Het ordenen en bijhouden van uw administratie
• Het openen en/of opbergen van de post
• Het invullen van formulieren
• Het aanvragen van voorzieningen bij uw gemeente, of toeslagen bij
  de Belastingdienst
• Het betalen van rekeningen
• Het onderhouden van contacten met instanties
• Belastingaangiften.

Contact

Yvonne Sanli
06 -15 35 51 08
info@nabestaandenzorg-delft.nl

KvK inschrijfnummer: 71598413

Nabestaandenzorg-Delft helpt u bij:

  • Het ordenen en bijhouden van uw administratie
  • Het openen en/of opbergen van de post
  • Het invullen van formulieren
  • Het aanvragen van voorzieningen bij uw gemeente, of toeslagen bij de Belastingdienst
  • Het betalen van rekeningen
  • Belastingaangiften
  • Het onderhouden van contacten met instanties.