U staat er niet alleen voor 06 -15 35 51 08 info@nabestaandenzorg-delft.nl

Seniorenadministratie

We leven in een tijdperk waarin steeds meer zaken digitaal gaan. Banken sturen geen bankafschriften meer en steeds meer bankkantoren sluiten hun deuren. Een bankpas regelen gaat vaak alleen digitaal, en voor de meeste overheidszaken is een DigiD nodig. Steeds minder organisaties hebben nog een kantoor met een loket waarvoor je een afspraak kunt maken als je iets wilt regelen. De overheid wil graag dat mensen zo lang mogelijk zelfstandig blijven. Maar veel senioren raken de weg kwijt in het oerwoud van formulieren, wachtwoorden en digitale rompslomp. Als Nabestaandenbegeleider houd ik me niet alleen bezig met zaken rondom een overlijden. Ik help u ook graag met uw administratie, het overzicht houden over uw financien, met het invullen van formulieren of als contactpersoon voor instanties.

Seniorenadministratie

We leven in een tijdperk waarin steeds meer zaken digitaal gaan. Banken sturen geen bankafschriften meer. Een bankpas regelen gaat vaak alleen digitaal, voor veel zaken is een DigiD nodig. Steeds minder organisaties hebben nog een kantoor met een loket waarvoor je een afspraak kunt maken als je iets wilt regelen. Vanuit de overheid wordt gestimuleerd dat mensen zo lang mogelijk zelfstandig blijven. Maar veel senioren raken de weg kwijt in het oerwoud van formulieren, wachtwoorden en digitale rompslomp. Als Nabestaandenbegeleider houd ik me niet alleen bezig met zaken rondom een overlijden. Ik help u graag met uw administratie, het overzicht houden over uw financien, met het invullen van formulieren of als contactpersoon voor instanties.

Uw gegevens in vertrouwde handen

We leven in een tijdperk waarin steeds meer zaken digitaal gaan. Heeft u een declaratieformulier nodig voor zorgkosten? Download het formulier op de website. Wilt u een toeslag aanvragen? Dit moet u met uw DigiD regelen. Zo zijn er talloze zaken die alleen nog maar digitaal geregeld kunnen worden. Veel senioren vinden het lastig om in dit snelle digitale tijdperk mee te komen. De vaardigheden om de eigen administratie te regelen ontbreekt, of de partner die zich hier altijd mee bezig hield komt te overlijden.
Als er geen kinderen, kleinkinderen of anderen in de naaste omgeving zijn die kunnen helpen, ook dan kan ik uitkomst bieden. Ik bezoek u maandelijks om samen de post en uw administratie door te lopen om te kijken welke zaken aandacht nodig hebben. Uw gegevens zijn in vertrouwde handen. 

Persoonlijk en vertrouwd

Nabestaandenzorg-Deft kan u helpen om de administratie inzichtelijk te maken, te ordenen of af te handelen. De begeleiding en ondersteuning verloopt op een betrouwbare en persoonlijke manier, in uw eigen vertrouwde omgeving.

Neem gerust met mij contact op om je hierover verder te informeren.

Wilt u hulp bij het vastleggen van uw wensen met betrekking tot uw uitvaart en nalatenschap? Lees verder op de pagina over het Levenstestament. Wilt u ondersteuning bij het afwikkelen van een nalatenschap? Lees verder op de pagina Nabestaandenzorg.

 

Bij welke zaken kan ik u ondersteunen?

• Het ordenen en bijhouden van uw administratie
• Het openen en/of opbergen van de post
• Het invullen van formulieren
• Het aanvragen van voorzieningen bij uw gemeente, of toeslagen bij
  de Belastingdienst
• Het betalen van rekeningen
• Het onderhouden van contacten met instanties
• Belastingaangiften.

Heeft u vragen of wilt u gratis kennismaken?

Dat kan. U kunt mij bellen, e-mailen of een bericht sturen via het formulier hiernaast. Wij zullen je dan zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen één werkdag, terugbellen.

Velden met een * zijn verplicht

Contact

Waar kan ik u mee helpen?

Contact

Yvonne Sanli
06 -15 35 51 08
info@nabestaandenzorg-delft.nl

KvK inschrijfnummer: 71598413

Snel naar

Levenstestament
Nabestaandenzorg
Seniorenadministratie

Privacyverklaring

Nabestaandenzorg-Delft is aangelsloten bij:

 

Nabestaandenzorg-Delft helpt u bij:

  •  Het ordenen en bijhouden van uw administratie
  • Het openen en/of opbergen van de post
  • Het invullen van formulieren
  • Het aanvragen van voorzieningen bij uw gemeente, of toeslagen bij de Belastingdienst
  • Het betalen van rekeningen
  • Belastingaangiften
  • Het onderhouden van contacten met instanties.