Senioren administratie

Loopt u vast in uw administratie? Bent u het overzicht kwijt? Heeft u hier hulp bij nodig?

Nabestaandenzorg-Delft ondersteunt bij het op orde houden van de administratie. Gewoon bij u thuis.

Lees verder voor meer informatie.

Nabestaandenzorg-Delft Tijdens leven 5 Seniorenadministratie

Geen zorgen over de administratie

In deze tijden waarin zoveel zaken alleen nog maar digitaal geregeld kunnen worden hebben veel mensen moeite om het overzicht te bewaren. Nabestaandenzorg-Delft helpt u hierbij. Yvonne komt bij u thuis. Samen nemen we uw administratie door en bespreken we waar u actie op wilt ondernemen. Yvonne helpt u bijvoorbeeld met:

  • van het aanvragen van een nieuwe bankpas,
  • het verhogen van de daglimiet bij de bank voor een dure aankoop,
  • het verkopen van de auto tot het afsluiten van een nieuw telefoon- of energie abonnement,
  • het indienen van declaraties bij de verzekeraar.
  • of bijvoorbeeld een WMO aanvraag voor een vergoeding voor vervoer of thuishulp.

Ook na overlijden van de partner is het belangrijk dat de administratie goed verzorgd wordt. Vaak worden de kinderen ingeschakeld om de achtergebleven ouder hierbij te ondersteunen. Wanneer er geen kinderen (in de buurt) zijn dan kan Nabestaandenzorg-Delft ondersteuning bieden bij de administratie en bij het doen van aanvragen.

Bent u op zoek naar iemand die u kan ondersteunen? Of zoek jij een betrouwbaar iemand die jouw ouders met de administratie kan helpen?

Neem contact met mij op voor een vrijblijvende kennismaking.

 

“Ik ben blij dat Yvonne mij elke maand helpt met mijn administratie. Dit is een hele zorg minder.”

 

Uw betrouwbare hulp bij administratie en financiën

Met welke zaken kan ik u bijvoorbeeld helpen?

• Uitzoeken, opschonen en bijhouden van de administratie;
• Invullen van formulieren;
• Aanvragen van voorzieningen bij uw gemeente, of toeslagen bij de Belastingdienst;
• Betalen van rekeningen;
• Bellen met instanties;
• Belastingaangiften.

Plan direct een gratis kennismakingsgesprek

30 minuten, telefonisch of online.

Neem vrijblijvend contact op

Bel mij op: 06 -15 35 51 08

Mail mij op: info@nabestaandenzorg-delft.nl

Of stuur mij een bericht via het contactformulier.

Altijd antwoord binnen één werkdag.

Stuur een bericht

N

Betrouwbaar

N

Erkend gecertificeerd

N

Persoonlijk contact

N

Laagdrempelig

N

Deskundig

Contact

Yvonne Sanli
06 -15 35 51 08
info@nabestaandenzorg-delft.nl

KvK inschrijfnummer: 71598413

Nabestaandenzorg-Delft helpt je bij:

  • Het ordenen en bijhouden van jpuw administratie
  • Het openen en/of opbergen van de post
  • Het invullen van formulieren
  • Het aanvragen van voorzieningen bij jouw gemeente, of toeslagen bij de Belastingdienst
  • Het betalen van rekeningen
  • Belastingaangiften
  • Het onderhouden van contacten met instanties.